Dla kogo?
NPI jest dla przedsiębiorstw w których występują długie czasy wprowadzania produktów, problemy z jakością produktów, nadmierny koszt produkcji, mała efektywność działań marketingowych, problemy z obsługą klienta. NPI to również rozwiązanie dla firm wprowadzających nowy produkt na rynek.
Efekt:
NPI następuje wzrost świadomości kosztowej organizacji, efektywny proces podejmowania decyzji dotyczących wydatków oraz minimalizowanie kosztów przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcjonującego poziomu jakości produktów/usług. Budowana jest przewaga konkurencyjna, wzrost marżowości produktu oraz elastyczność produktowa na rynku.
Cel:
Jednym z głównym celów jest skuteczne wprowadzenie nowego produktu na rynek, minimalizując ryzyko i zwiększając szanse na sukces jak również wykorzystanie dostępnych zasobów, dzięki czemu mogą skoncentrować się na swojej głównej działalności.
NPI (New Product Introduction) to specjalistyczne rozwiązanie, którego celem jest skuteczne wprowadzenie nowego produktu na rynek. NPI obejmuje kompleksowe wsparcie w każdym etapie procesu, począwszy od opracowania strategii, aż do sukcesywnego wprowadzenia na rynek i osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
New Product Introduction (NPI) to kompleksowy proces zarządzania, który obejmuje planowanie, projektowanie, wytwarzanie, testowanie i wdrażanie nowych produktów na rynek. Celem NPI jest skuteczne i efektywne wprowadzenie innowacyjnych produktów, które spełniają oczekiwania klientów, osiągając przy tym konkurencyjną pozycję na rynku oraz generując zyski dla przedsiębiorstwa.
kontakt@cutmycosts.pl
Skontaktuj się z nami:
+48 886 036 089
Wolisz porozmawiać?
Zadzwoń do nas!