Baza wiedzy

21 stycznia 2025
 Fundusze unijne potrafią znacząco przyspieszyć rozwój firmy i realizację ambitnych projektów. Dzięki nim możesz zwiększyć konkurencyjność,   wprowadzać innowacje, rozbudowywać infrastrukturę czy podnieść kwalifikacje pracowników – słowem, zyskać solidne wsparcie finansowe
21 września 2023
Jak dobrze wiemy dobry nie można „rozciągnąć” aby zwiększyć ilość dostępnego czasu. Z powodu nadmiaru obowiązków w pracy lub też poza nią przytłacza nas czasem na samą myśl o tym
21 września 2023
W prowadzeniu biznesu istotnym czynnikiem jest skuteczne zarządzanie kosztami. Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od swojej skali i branży, musi dokonywać oceny swoich wydatków, aby utrzymać konkurencyjność i zwiększyć zyski. Jest to

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę

New product introduction

Dla kogo?

NPI jest dla przedsiębiorstw w których występują długie czasy wprowadzania produktów, problemy z jakością produktów, nadmierny koszt produkcji, mała efektywność działań marketingowych, problemy z obsługą klienta. NPI to również rozwiązanie dla firm wprowadzających nowy produkt na rynek. 

Efekt:

 NPI następuje wzrost świadomości kosztowej organizacji, efektywny proces podejmowania decyzji dotyczących wydatków oraz minimalizowanie kosztów przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcjonującego poziomu jakości produktów/usług. Budowana jest przewaga konkurencyjna, wzrost marżowości produktu oraz elastyczność produktowa na rynku. 

Cel:

Jednym z głównym celów jest skuteczne wprowadzenie nowego produktu na rynek, minimalizując ryzyko i zwiększając szanse na sukces jak również wykorzystanie dostępnych zasobów, dzięki czemu mogą skoncentrować się na swojej głównej działalności.

NPI (New Product Introduction) to specjalistyczne rozwiązanie, którego celem jest skuteczne wprowadzenie nowego produktu na rynek. NPI obejmuje kompleksowe wsparcie w każdym etapie procesu, począwszy od opracowania strategii, aż do sukcesywnego wprowadzenia na rynek i osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.

NEW PRODUCT INTRODUCTION

New Product Introduction (NPI) to kompleksowy proces zarządzania, który obejmuje planowanie, projektowanie, wytwarzanie, testowanie i wdrażanie nowych produktów na rynek. Celem NPI jest skuteczne i efektywne wprowadzenie innowacyjnych produktów, które spełniają oczekiwania klientów, osiągając przy tym konkurencyjną pozycję na rynku oraz generując zyski dla przedsiębiorstwa.

kontakt@cutmycosts.pl

Skontaktuj się z nami:

+48 886 036 089

Wolisz porozmawiać?

Zadzwoń do nas!