Dla kogo?
Analiza polecana jest dla przedsiębiorstwa z nadmiernie złożonymi procesami, ich niską wydajnością, problemami z jakością oraz nadmiernymi kosztami obsługi. Jeżeli firma charakteryzuje się brakiem spójności i standaryzacji oraz problemami z obsługą klienta, analiza procesów głównych i procesów wsparcia idealnie pomoże w rozwiązaniu ww. problemów.
Efekt:
Analiza procesów pozwala efektywnie podejmować decyzję dotyczących wydatków oraz minimalizować koszty pracy przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcjonującego poziomu jakości produkcji/świadczonych usług. Wzrasta motywacja zespołu, firma wykazuje gotowość na nieprzewidywalne zmiany rynkowe. Obserwowane jest skuteczniejsze zarządzanie zmianą, redukcja kosztów potwierdzona wynikami finansowymi oraz budowa przewagi konkurencyjnej.
Cel:
Głównym celem analizy jest redukcja kosztów pracy oraz uniknięcie ich zbędnego ponoszenia. Poprzez sprecyzowane działania przedsiębiorstwo osiąga poziom wysokiej efektywności procesów, poprawę jakości produktów/usług oraz poprawę wskaźników sprzedaży. Analiza ukierunkowana jest na rozwiązywanie problemów, wzrost świadomości pracowników i wzrost wartości przedsiębiorstwa.
Analiza Procesów Głównych i Procesów Wsparcia pomoże przedsiębiorstwu w zwiększeniu efektywności, poprawy jakości produktów/usług, wzrostu wskaźników sprzedaży oraz zwiększenia wartości całej organizacji.
Analizy Procesów Głównych i Wsparcia to badania kluczowych procesów biznesowych i wsparcia w organizacji, mające na celu identyfikację obszarów poprawy i zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez eliminację marnotrawstwa i wprowadzenie optymalnych rozwiązań.
kontakt@cutmycosts.pl
Skontaktuj się z nami:
+48 886 036 089
Wolisz porozmawiać?
Zadzwoń do nas!