Baza wiedzy

21 stycznia 2025
 Fundusze unijne potrafią znacząco przyspieszyć rozwój firmy i realizację ambitnych projektów. Dzięki nim możesz zwiększyć konkurencyjność,   wprowadzać innowacje, rozbudowywać infrastrukturę czy podnieść kwalifikacje pracowników – słowem, zyskać solidne wsparcie finansowe
21 września 2023
Jak dobrze wiemy dobry nie można „rozciągnąć” aby zwiększyć ilość dostępnego czasu. Z powodu nadmiaru obowiązków w pracy lub też poza nią przytłacza nas czasem na samą myśl o tym
21 września 2023
W prowadzeniu biznesu istotnym czynnikiem jest skuteczne zarządzanie kosztami. Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od swojej skali i branży, musi dokonywać oceny swoich wydatków, aby utrzymać konkurencyjność i zwiększyć zyski. Jest to

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę

Analizy procesów głównych i procesów wsparcia

Dla kogo?

Analiza polecana jest dla przedsiębiorstwa z nadmiernie złożonymi procesami, ich niską wydajnością, problemami z jakością oraz nadmiernymi kosztami obsługi. Jeżeli firma charakteryzuje się brakiem spójności i standaryzacji oraz problemami z obsługą klienta, analiza procesów głównych i procesów wsparcia idealnie pomoże w rozwiązaniu ww. problemów.

Efekt:

Analiza procesów pozwala efektywnie podejmować decyzję dotyczących wydatków oraz minimalizować koszty pracy przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcjonującego poziomu jakości produkcji/świadczonych usług. Wzrasta motywacja zespołu, firma wykazuje gotowość na nieprzewidywalne zmiany rynkowe. Obserwowane jest skuteczniejsze zarządzanie zmianą, redukcja kosztów potwierdzona wynikami finansowymi oraz budowa przewagi konkurencyjnej.

Cel:

Głównym celem analizy jest redukcja kosztów pracy oraz uniknięcie ich zbędnego ponoszenia. Poprzez sprecyzowane działania przedsiębiorstwo osiąga poziom wysokiej efektywności procesów, poprawę jakości produktów/usług oraz poprawę wskaźników sprzedaży. Analiza ukierunkowana jest na rozwiązywanie problemów, wzrost świadomości pracowników i wzrost wartości przedsiębiorstwa. 

Analiza Procesów Głównych i Procesów Wsparcia pomoże przedsiębiorstwu w zwiększeniu efektywności, poprawy jakości produktów/usług, wzrostu wskaźników sprzedaży oraz zwiększenia wartości całej organizacji.

ANALIZY PROCESÓW GŁÓWNYCH I PROCESÓW WSPARCIA

Analizy Procesów Głównych i Wsparcia to badania kluczowych procesów biznesowych i wsparcia w organizacji, mające na celu identyfikację obszarów poprawy i zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez eliminację marnotrawstwa i wprowadzenie optymalnych rozwiązań.

kontakt@cutmycosts.pl

Skontaktuj się z nami:

+48 886 036 089

Wolisz porozmawiać?

Zadzwoń do nas!